fredag 8 juni 2012

Ut ur bloggergarderoben!

Nu har jag tagit mitt första kliv ut ur bloggarderoben och börjat blogga! Det är ju tur att man hänger med i trender och ligger i framkant när det gäller utveckling ;-)

Vem är jag då? En 39 år ung kvinna, mor och fru  som älskar att skapa, och främst då handarbeta. Ja, det är lika bra att skriva handarbeta och därmed stämpla TANT över bloggen direkt!

Just nu virkar jag en hel del, och det beror främst på att det är enklast att göra framför TV:n. Vi har precis blivit klara med utbyggnaden av vårt hus, som bland annat innebar en kombinerad tvättstuga och syrum för min del. Självklart kommer jag att lägga ut bilder på den, snart!

Jag har tillsammans med några härliga skaparglada vänner en butik lust & hjärta där vi säljer våra alster. Kika gärna in där!


Där finns bland annat dessa söta små tossingar som är supersöta som dekoration.

Ja, då är mitt första blogginlägg avklarat. PUH, jag klarade det! *klappar nöjt mig själv på axeln*



2 kommentarer: