måndag 11 juni 2012

Sötaste kollegor

Två av mina söta arbetkompisar var och hälsade på mig förra veckan. De hade med sig en present som bestod av fina servetter och fin kökshandduk som jag fick, raringar!


Jag var aldrig så förtjust i Mumintrollen som barn och kan inte så mycket om dem, men jag minns tydligt Lilla My. Nu har jag kanske fått förklaringen: jag kände igen mig själv!
Min bästaste A har nämligen berättat för mig att jag är Lilla My!
Hur ska jag tolka det? Elak men söt ändå, eller? ;-)


Jag får nog läsa på lite mer om mumintrollen, men jag måste ju erkänna att bilden ovan känns som jag, med garnnystan och allt, haha.

Jag har fått beställning på sjalar redan, kul! Det blev t o m en presentinslagning till ett födelsedagsbarn.



Hoppas hon kommer att gilla den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar