måndag 9 juli 2012

Packa kappsäckar och ett fotoboksfodral

Nu har jag packat två omgångar packningar samt övervakat barnens packningar. Vi kommer ju att åka med tåg och buss till sommarstugan och maken kommer efter. Han får alltså ta med sig väskomgång 2. Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder för mitt humör är nästan lika surt som vädret!

Jag har också sytt ett nytt fotoboksfodral idag:


Jag har sytt några tidigare till världens bästa Camilla som är en underbar fotograf http://www.adorafoto.com/ , men nu testade jag en annan teknik, och jag tycker att den fungerar bättre. De är fodral till de underbara fotoböckerna som hon säljer.

Jag har också börjat på en Leksands dräkt-inspirerad kudde, eller närmare bestämt väskan till dräkten. Om jag blir nöjd med den så lägger jag ut en bild på den.

Nu loggar jag ut och återkommer nog inte de närmaste 10 dagarna, må så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar