lördag 8 december 2012

Vy från ett köksfönster och julklappstips

Nu har snön verkligen kommit och det är fantastiskt vackert


Vy från vårt köksfönster - Jönisdesign
Vy från vårt köksfönster

Idag ska vi baka tjockbullar, ska bli så roligt och GOTT! :-)

Vi har utställning på jobbet just nu, och jag har ställt ut lite av mina saker. Känns jätteroligt! Jag valde ett tema "Mitt Leksand" med saker som jag gjort med inspiration från Leksandsdräkten. Här är mina prylar.



Jag har lagt ut en julröd sjal för 150 kr i butiken idag, och den finns här




Den ser nästan vinröd ut på bilden, men den är härligt julröd. Det är svårt att fota så att färgerna återges rätt ibland.

Jag vill passa på att tipsa om fina julklappar och juldekorationer från Lust och hjärta. Denna julängel från Åsmycke t ex, den är så fin



Själv har jag köpt fina örhängen för att ge bort i julklapp.

Fler julklappstips och dekorationer finns här

http://www.lustohjarta.se/59-jul

Ha en härlig lördag!
/Åsa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar