onsdag 29 augusti 2012

Åsa & Elsa

Åsa - vem är hon?

Jag bad min underbara systerdotter Emelie att rita av mig. Inte trodde jag att hon skulle vilja göra det (vem vill rita en gammal tant? ;-)) och än mindre att hon skulle sno ihop det så snabbt, men det gjorde hon. Resultatet, här:



Jag är full av beundran av vad hon kan, och jag älskar bilden, den gör mig GLAD!

Elsas personliga kudde

Äntligen har jag gjort Elsas personliga kudde klar. Jag tog en bild på henne från när hon var ca 10 månader och klädd i Leksandsdräkt och ser ut som en liten docka! Elsa fick själv vara med och bestämma vilka band som skulle vara på den. Nu pryder den sin plats i hennes säng.


Dopklänningsuppdatering för er som undrar
Jag har fått både telefonsamtal och kyrkorådsprotokoll på att dopklänningen uppskattades, kul!

4 kommentarer:

  1. Underbar bild och fin Elsa-kudde!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker verkligen om den :-)
      Tack, lite suddig bild, men den är härlig och Elsa är mycket nöjd, och det var ju huvudsaken.

      Radera
  2. Superfin bild! Det är ju verkligen DU! Fin kudde också. Hoppas Elsa blev nöjd! /Kram Marie E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marie, ja det tycker jag med, en härlig version av mig! Elsa blev jättenöjd med den. Hon fick ju vara med och designa, så hon skulle väl bara våga annat ;-)
      Kram

      Radera